~ Kruidvat. Doneren & Jouvoordeelkaart


Deze blog gaat over een nieuwe manier om te doneren aan een goed doel in Nederland.
Hallo Allemaal,


Iedereen krijgt regelmatig te maken met verschillende collectanten aan de deur voor goede doelen. In de huidige economie heeft niet iedereen geld om een goed doel te steunen, terwijl je het eigenlijk wel zou willen. Of je hebt geen losgeld meer in je portemonnee omdat je tegenwoordig alleen nog maar pint in de winkel.

Ik heb een makkelijkere manier ontdekt om goede doelen te kunnen steunen, zonder dat je daarvoor je pinpas nodig hebt om te betalen via internet of losgeld nodig hebt voor collectanten.

Het enige wat je nodig hebt is een Jouwextravoordeelkaart van de Kruidvat en een account op de website van de Kruidvat. ~ Klik hier. om naar de site van de Kruidvat te gaan.

Als je een Jouwextravoordeelkaart hebt van de Kruidvat, dan spaar je automatisch en gratis punten met de producten die je koopt. Je moet dan niet vergeten om je Jouwextravoordeelkaart mee te nemen als je wat gaat kopen in de winkel, want die scannen ze en dan worden er punten toegevoegd op je account.

Wel moet je dus artikelen kopen bij de Kruidvat om te kunnen doneren, maar in principe is het punten sparen geheel gratis. Als de Kruidvat namelijk geen puntensysteem had gehad, dan kon je ook geen punten sparen en de artikelen had je waarschijnlijk wel gekocht in de winkel, dus was je hetzelfde geld kwijt geweest.

Je kunt drie verschillende bedragen doneren, namelijk:
¨€1,00 omgewisseld voor 200 punten.
¨€2,50 omgewisseld voor 500 punten.
¨€5,00 omgewisseld voor 1000 punten.

Je kunt sparen voor 6 verschillende goede doelen:
¨Het Fonds gehandicaptensport
¨Cliniclowns
¨Pink Ribbon
¨NSGK voor het gehandicapte kind
¨Kika Kinderenkankervrij
¨KWF Kanker bestrijding

Ik heb de keus gemaakt om mijn punten die ik had om te wisselen voor een donatie en ik ben ook van plan om mijn toekomstige punten om te zetten in een donatie. Ik doneer liever mijn punten aan het goede doel, dan dat ik een gratis product krijg.

Ben jij ook in de gelegenheid om je punten om te wisselen voor een donatie en wil je dat? Dan zou ik je zeker aansporen om te doneren!

Hoe denk jij over het doneren via de Kruidvat? Ben je van plan om het ook te gaan doen of heb je het al gedaan?



Reacties

Populaire posts