-x 'Lucindaaaa ~ Ik ben er weer!



Nederlands
Hallo allemaal!
Sorry dat ik al een tijdje niks van mij heb laten horen, maar ik was op vakantie.
Op vakantie had ik ook niet de mogelijkheid om te bloggen. Ik heb nog steeds een aantal projecten, nail art creaties en producten die ik wil plaatsen, maar ik heb er niet elke dag tijd voor. Elke keer als ik er even tijd voor heb ga ik weer bezig, maar ik kan niet elke dag een blog posten zoals sommige professionele bloggers.

Ik ben naar Mallorca geweest, om precies te zijn Alcúdia. Ik ga in principe elk jaar op vakantie naar Alcúdia, daarom beschouw ik het ook als mijn tweede huis. Ik ben er namelijk opgegroeid als klein kind.
De vakantie was vooral rustig, we zijn niet echt dagen weg geweest om plekken te bezichtigen. Dat vind ik wel jammer, want ik vind het juist wel leuk om ook steden en andere plekken te bekijken en te fotograferen. Als kind heb ik al wel veel gezien, maar dat kan ik me niet allemaal zo goed meer herinneren. Omdat we al veel hebben gezien zijn we denk ik gewoon in Alcúdia gebleven.

Daarnaast had ik best wel pech, want ik mag niet zonnen. Ik heb namelijk brandwonden en die moeten zoveel mogelijk beschermt worden tegen de zon. Als je dan al niks gaat bezichtigen en je mag ook nog niet eens in de zon liggen om lekker bruin te worden, dan blijft er alweer zo weinig over. Maar goed, ik heb een hele leuke vakantie gehad! Ik ben ook samen met mijn moeder, tweelingbroertje, schoonzus en een vriend met een parachute de lucht in geweest boven het water (parasailen heet dat). Het was een uitdaging, maar achteraf totaal niet eng en het uitzicht was wel héél mooi!

Ik heb een aantal foto's toegevoegd die ik gemaakt heb. Wat vind je van de foto's?
Ben jij al op vakantie geweest of ga je nog? Waar ben je geweest of waar ga je heen?




















Reacties

Populaire posts