Acteren - The Impossible Date.


Acteren is de drijfveer in mijn leven. Ik vind het leuk om te doen en ik word er blij van!
Ik mocht 12 december meespelen in de film 'The Impossible Date' gemaakt door studenten van het HKU.Als je verder leest vertel ik wat meer over de film en kun je de korte film bekijken!


De eerste jaars studenten (Julian Felix, Aaron Goortis, Geerte van der Horst, Meindert de Haan en Daan wielens) moesten voor hun opleiding buiten hun schooluren om bezig zijn met audiovisuele (zichtbaar en hoorbaar, zoals dus een film waarin je beeld hebt en waarin mensen praten) projecten om speciale punten te verdienen. Julian besloot  om het groots aan te pakken en een film te gaan maken.

Nadat ze hun crew hadden gevormd kon hun ''avontuur'' beginnen zoals Julian dat mooi omschreven heeft.
Ze moesten met zijn allen van alles regelen om de film te kunnen realiseren. Ze hebben het script geschreven, titel bedacht, acteurs en locaties gezocht, shotlist maken, alle benodigdheden om te filmen en geluid op te kunnen nemen etc. etc.  Daar gaat een hoop tijd en ook geld inzitten!


Stuk voor stuk had iedereen zijn eigen taak tijdens de opnames en dat was erg leuk om te zien hoe fanatiek iedereen met zijn eigen taak bezig was. Ze hadden alles mooi geregeld en het was ook echt super om met ze samen te mogen werken!

The Impossible Date
De korte film gaat over Floris. Floris is een vrij eenzame jongen en zit meestal op zijn kamertje. Daarnaast heeft Floris nog nooit echt een relatie gehad. Jack is zijn beste vriend, is populair en heeft al verschillende meisjes verslonden. Jack vindt dat Floris ook eens een leuk vriendinnetje moet krijgen. Na een gesprek met Jack gaat Floris daten. De dates lopen alles behalve soepel.

Ik speel in de korte film de rol van Elizabeth en ik ben een van Floris zijn dates. 
Zelf vind ik het vreselijk om mezelf terug te zien haha. Zo had ik bijvoorbeeld voor mijn gevoel geen sjaal om moeten doen..
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de korte film vinden! 



~ Klik hier. voor een link naar het filmpje op Youtube.
Hieronder heb ik ook nog wat scène foto's voor jullie.


Scène foto's





Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten