Kayla, I'm coming!

Nog maar een weekje wachten en dan is het zover: de aftrap van de Glamour Health Challenge met niemand minder dan........ Kayla Itsines! De meesten van jullie wisten dit waarschijnlijk allang, maar ik kan het niet laten om er eventjes een blog over te schrijven, want ik kan niet wachten!

Kayla Itsines is de laatste tijd en misschien al wel jaren heel populair geworden in Nederland (en de wereld). Vooral in ons kikkerlandje zijn steeds meer vrouwen bezig om gezonder te leven. De ene wil afvallen, de ander wil spieren opbouwen en werken aan haar conditie en sommigen willen gewoon een gezondere levensstijl ontwikkelen. Veel vrouwen kiezen dan voor Kayla Itsines, omdat de resultaten van de vele vrouwen die ons voor gingen veelbelovend zijn. 
Want ja wees eerlijk, als jij rond kon lopen met zo'n lichaam, dan zou je er ongetwijfeld minimaal over nadenken en overwegen om het programma ook te gaan volgen.

Normaal gesproken geeft Kayla gratis Bootcamps in AustraliĆ«, daar waar ze woont. Nu zoekt Kayla het internationaal op met een world tour, zo wordt er ook al een bootcamp georganiseerd in Londen. 
In verband met de brandveiligheid werd besloten om een beperkt aantal E-tickets beschikbaar te stellen, want er was zoveel animo voor de bootcamp. Ik was bang dat er een run op zou komen, dus zat ik 6 mei om 11:55 al klaar om een E-ticket te bemachtigen. Ik ben zelf namelijk ook fan van Kayla Itsines.
Vol spanning zat ik elke minuut te refreshen en af te wachten. Toen ik er eenmaal in kwam, was het gelukt om 2 E-tickets te krijgen. 1 voor mij en 1 voor een vriendin, maar nu blijkt dat niemand mee kan :(, nu ga ik gezellig in mijn uppie.. Geen ramp, er zullen vast meer meiden/vrouwen zijn die alleen zijn en het leuk vinden om samen op te trekken.

Heb je geen E-ticket? Volg Kayla dan via Instagram of Facebook, want er staan bijvoorbeeld hele motiverende resultaten en teksten op. Foto's van Kayla zelf, haar hond en haar maaltijden zie je ook voorbij komen en je blijft op de hoogte van haar Bootcamps.

Het wordt op tijd opstaan, want het evenement begint om 11 uur en ik moet sowieso nog 2 uur reizen, maar dat geeft niet! Het wordt vast een hele leuke dag met een bootcamp van Kayla, yoga-sessies, mooie shows met de nieuwste sportkleding bekijken, gedragen door bekende fitbloggers uit Nederland en er is een Glamour Health Market met healthy snacks en sportswear van Zalando. 
Jaap Edenbaan, I can't wait! Misschien ziet het er straks wel ongeveer zo uit:
Laat me eventjes in een reactie weten of je er ook bij bent!

Reacties

  1. Ze is zo'n inspiratie! Ik wilde er ook heel graag heen, lijkt me zo leuk!
    In ieder geval heel veel plezier <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts