Nieuw: Libresse Multistyle inlegkruisjes

Meiden en vrouwen die inlegkruisjes gebruiken kunnen sinds kort een nieuw soort kopen in de winkel, namelijk Libresse Multistyle. Deze multifunctionele variant houdt in dat je de inlegkruisjes kunt gebruiken in elk type ondergoed: een boxer, een string of bijvoorbeeld een hipster. 
Ik ben lid van trnd, waarbij vele vrouwen zich konden aanmelden om deze Libresse Multistyle uit te proberen. Uiteraard kon ik het ook niet laten om mij aan te melden, zo kan ik jullie kennis laten maken met de Libresse Multistyle en misschien is dit wel het inlegkruisje waarbij jullie je comfortabeler voelen als je het draagt.

Er zijn veel dingen waar je rekening mee moet houden als je een inlegkruisje draagt. Ten eerste heeft iedereen zo zijn eigen eisen aan een inlegkruisje. De één wil graag dat hij goed absorbeert, de ander wil dat het goed blijft zitten, weer een ander wilt dat het inlegkruisje onaangename geurtjes tegengaat en ga zo maar door. Daarnaast wil je natuurlijk ook niet dat je ondergoed of inlegkruisje zichtbaar is door je broek of rok. 

De Libresse Multistyle past in elk ondergoed, doordat de zijkanten van het inlegkruisje flexibel zijn en kunt omvouwen. Volgens Libresse heeft de Multistyle ook een sterk absorberende kern die het vocht goed opneemt en ervoor zorgt dat je niet doorlekt. De super absorberende parels helpen namelijk het vocht razendsnel op te nemen, omdat ze zich aan het lichaam aanpassen. Ook hebben de inlegkruisjes de CurveFit eigenschap, dat houdt in dat ze een unieke vorm hebben die de lijnen van je lichaam volgt. De inlegkruisjes hebben een bredere voorkant waardoor ze perfect passen en niet verschuiven, dat belooft een hoop comfort!

De eigenschappen van Libresse Multistyle even op een rijtje
¨Past in elke type ondergoed
¨Per stuk verpakt dus handig om mee te nemen in je handtas
¨Absorbeert net zoveel als een normaal inlegkruisje
¨Bredere voorkant voorkomt verschuiven
¨Zacht, flexibel en discreet
¨Ongeparfumeerd

Trnd
Vorige week kreeg ik een pakket door de brievenbus van Trnd om de Libresse Multistyle te gaan testen. In het totaal kregen 2.500 vrouwen het pakket door de bus.
In het pakket zat
¨1 projectboek met belangrijke informatie over het project en de Libresse Multistyle.
¨Een bon voor gratis enkelpak Libresse Multistyle bij Kruidvat.
¨15 Libresse Multistyle proefverpakkingen met kortingsbon.
¨5 kortingsbonnen voor 50% korting op Libresse inlegkruisjes om uit te delen.  
¨Een marktonderzoeksboek om de mening van vriendinnen en bekenden te verzamelen.

Ik ben inmiddels al druk bezig om de proefverpakkingen uit te delen, maar niet iedereen die ik ken gebruikt inlegkruisjes. Ben jij ook benieuwd hoe deze inlegkruisjes zijn? Ga dan naar de site van Libresse Multistyle en vraag een proefpakket aan. Als je het leuk zou vinden om mij te helpen met het marktonderzoek, laat even een reactie achter en ik stuur je het vragenlijstje die je vervolgens weer naar mij kunt sturen. Ik voer jou resultaten dan in op de site van Trnd.

Libresse heeft ook de Libresse Multistyle design contest opgezet waarbij jij je eigen ondergoed kunt ontwerpen en misschien wel winnen. Wil je ook meedoen? ga dan naar de site van Libresse Multistyle Collection. Je kunt elke week meedoen door een nieuwe onderbroek te ontwerpen.

Reacties

  1. Wat een leuk artikel, en wat een gave tip van de multistyle design contest, ik ga gelijk even kijken x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Ellemieke,

      Fijn dat je er iets aan hebt! Het design contest heeft niet super veel opties, maar natuurlijk wel leuk dat iedereen een eigen onderbroek kan samenstellen!

      Fijne avond x

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten