Walibi Holland = #HARDGAAN #flashback

Moederdag is alweer een week geleden. In mijn moederdag blog had ik al geschreven dat wij naar Walibi zouden gaan. We hebben echt een super leuke dag gehad met mooie muziek! Het was alweer lang geleden dat we met zijn viertjes iets samen hadden gedaan. Ik kan me vaag herinneren dat ik ooit een keertje in Walibi ben geweest, maar ik herinnerde me niet veel meer. Ik heb een aantal fotootjes gemaakt die ik graag eventjes wil delen. 
Hier staan we in de wachtrij voor de Robin Hood. Door de zon lijkt het net alsof ik een filter heb gebruikt, maar dat heb ik niet.
Mijn moeder <3
 Selfie :$ Doe ik eigenlijk nooit, ik ben niet zo dol op foto's van mezelf haha. Mijn moeder kijkt net de verkeerde kant op.
Zo lief! Deze zwaan was aan het broeden.
De kwaliteit is niet zo goed, maar de andere zwaan sloeg net zijn vleugels uit. Ik vond het jammer om de foto niet te laten zien, omdat de timing wel grappig is. Daarnaast vind ik het ook wel een mooi gezicht.
Mijn vader en Jordy <3
Ja ja, de water attractie in de ronde gele bootjes. Op de één of andere manier werden alleen mijn vader en ik steeds nat bij waterattracties.
Mijn ouders vonden het leuk om foto's te maken terwijl in de wachtrij stonden. 
Deze grote knuffels zag je echt overal. Vooral bij stelletjes waarbij een vriend een grote knuffel had gewonnen voor zijn vriendin, só cute!

Mijn broertje en ik zijn overal in geweest. Ik kon me nog wel herinneren dat ik vroeger een aantal attracties niet aan durfde, maar nu wilde ik gewoon overal in haha. Ik had er zoveel zin in! Normaal gesproken ga ik niet zo vaak een dagje weg. We enjoyed! <3

Reacties

Populaire berichten