Ik mag weer testen en uitdelen: de Libresse CurveFit.

Er is weer een nieuwe testperiode van start gegaan en dit keer mag ik de Libresse CurveFit inlegkruisjes uittesten en delen met vrienden, familie, collega's, kennissen en klasgenoten.
Heel toevallig dat het weer inlegkruisjes  zijn die ik mag uitproberen.
Ik merk dat er redelijk een taboe bestaat rondom inlegkruisjes, want als ik vraag of meiden die ik ken ook willen testen, dan zeggen ze vaker nee dan ja. Willen ze wel testen, dan willen ze het pakketje het liefst zo onzichtbaar mogelijk ontvangen. Ik vraag me af waar dit vandaan komt?

In mijn ogen zijn inlegkruisjes heel normaal. Niet iedereen gebruikt het, omdat het of niet voldoet aan de eisen of omdat ze het niet prettig vinden. Ik gebruik inlegkruisjes eigenlijk altijd, omdat ik het hygiënischer vind. 


De CurveFit is niet helemaal een nieuw, het advertentie filmpje op het kanaal van Libresse is namelijk al in september vorig jaar upgeload. Maar het is natuurlijk wel een goede manier voor Libresse om haar producten onder de aandacht te brengen.

Even wat informatie over de CurveFit op een rijtje:
CurveFit houdt in dat de inlegkruisjes een bredere voorkant hebben en een flexibele kern, waardoor de inlegkruisjes goed blijven zitten en aansluiten op je lichaamsvormen. Hierdoor verschuift het inlegkruisje niet.

De onderkant van de inlegkruisjes is ademend door een dun laagje plastic met kleine gaatjes. Het materiaal houdt vocht tegen en laat lucht en warmte door. Libresse vindt dit belangrijk om te veel vochtigheid en warmte tegen te gaan. 


De toplaag van de inlegkruisjes van Libresse worden zo zacht mogelijk gemaakt om irritatie te voorkomen. Het paarse bloemenmotief wordt gebruikt om vrouwelijkheid uit te stralen en de zachtheid te  benadrukken.


De inlegkruisjes hebben een Body-balanced pH. Een goede pH-waarde is namelijk belangrijk voor de hydratatie en zachtheid van je huid. Een goede pH-waarde beschermt je huid ook tegen irritaties en infecties en helpt het ontwikkelen van bacteriën tegen te gaan.


Ze zijn ongeparfumeerd en dermatologisch getest.

Ook deze keer bestaat het pakket uit:
projectboek met belangrijke informatie over het project en de Libresse CurveFit.
Een bon voor gratis enkelpak Libresse CurveFit bij de Kruidvat.
15 Libresse CurveFit proefverpakkingen met 2 lengtes: 2 normal en 2 long en een kortingsbon.
5 kortingsbonnen voor 50% korting op Libresse inlegkruisjes om uit te delen.  
Een marktonderzoeksboek om de mening van vriendinnen en bekenden te verzamelen.

Ik ben nog druk aan het uitdelen, dus woon je in de buurt van Utrecht of studeer je aan de HU of Universiteit en heb je interesse? Laat het eventjes weten! 


Ik zal aan het eind van de testperiode een video maken met mijn mening over deze inlegkruisjes en de meningen van de testers.

Curve

Reacties

Populaire posts