Pickwick Tea Topics

Misschien hebben jullie deze foto al een keer voorbij zien komen op Facebook of Instagram. De afgelopen maanden heb ik leuke kleine kaartjes gespaard die aan de theezakjes van Pickwick zitten. 

Dit initiatief komt van Pickwick zelf en is bedacht om gesprekken te stimuleren onder de theedrinkers. En ik moet je eerlijk zeggen dat het bij mij gewerkt heeft. In de kerstvakantie, toen ik bij mijn ouders thuis was, stelde ik regelmatig de vragen die op de kleine kaartjes staan.

Pickwick was daarnaast ook een actie begonnen je zelf vragen kon insturen. Dit is dan ook massaal gedaan. De actie is helaas afgelopen, waardoor ook ik geen vraag in heb kunnen sturen.
Wat ik wel jammer vind, is dat ik twee doosjes groene thee heb gekocht, die allebei precies dezelfde vragen bevatte. Voor mij dus geen nieuwe gesprekken met dezelfde kaartjes.
De vragen:
Wat is je gekste bijbaan geweest?
Ik ben alleen caissière geweest bij de C1000 en dat vind ik niet echt gek. Wat ik ook vaak doe is vrijwillig helpen op een basisschool of vorig zomer heb ik bij een lokale omroep gezeten, maar gek vind ik de werkzaamheden niet.

Wat mis je aan kind zijn?
Het zorgeloos kunnen spelen, zonder na te denken over de vreselijke dingen die in de wereld gebeuren of verantwoordelijkheden die je zelf moet nemen. Misschien herken je het wel: als er iets gebeurt, wat niet erg leuk is, dat je dan het liefst weer bij je moeder op schoot zou willen zitten en lekker geknuffeld worden. Aan de andere kant horen verantwoordelijkheden er nou eenmaal bij en gebeuren er soms dingen die niet leuk zijn, maar waar we wel van kunnen leren en uiteindelijk sterker van kunnen worden.

Als jij je eigen naam kon kiezen, hoe zou je dan heten?
Dat zouden zeker weten Jennifer of Brittany zijn. 

Wat is het gekste dat je vandaag hebt gedaan?
De dag is nog maar kort, maar dat is alle pickwick kaartjes voor me uitleggen om de vragen te kunnen beantwoorden.

Waar heb je het meest spijt van?
Oeh wat een lastige. Ik heb zeker spijt van mijn eetstoornis, omdat het thuis daardoor lange tijd geen een gemakkelijke situatie is geweest, maar daar kan ik aan de andere kant weinig aan doen. 

Wie zou je voor één dag willen zijn?
Wie niet? Ik zou best alles in het leven willen ontdekken, me kunnen verplaatsen in alle leefwerelden die er bestaan. Maar mijn droom zou dan toch echt zijn om een actrice - maakt niet uit wie - te kunnen zijn en dan het liefst iemand uit Amerika.

Was er een dag dat je gehuild hebt van geluk?
Ja, maar waarom weet ik niet meer. Wel weet ik dat ik ontzettend blij was met het behalen van mijn examen, maar toen heb ik niet gehuild.

Hoe ziet je perfecte dag eruit?
Mijn perfecte dag begint natuurlijk met de zon, een heerlijke temperatuur en gewoon een gezellige dag weg of een dag op vakantie met vrienden of familie. 

Wat is je minst favoriete baan die je ooit hebt gehad?
Als caissière vond ik het nooit leuk op de momenten dat het knetter druk werd en klanten gingen zeuren, want wij konden ook niks doen aan die drukte behalve het inzetten van meer caissières. 

Waar zou je beroemd mee willen zijn?
Mezelf, mijn blog, mijn hulp, mijn inspiratie of gewoon mijn latere beroep.

Wat voor muziek heb je het laatst geluisterd?
Het klinkt heel raar misschien, maar dat is slaapmuziek. Vannacht nog om eerlijk te zijn. Ik kon niet slapen, omdat een meisje dat twee studio's verder op woont aan het bellen was, dus had ik muziek opgezet.

Waar zou je morgen naar toe willen op vakantie?
Australië! Want daar is het nu zomer.

Heb je ooit iets gedaan waarmee je in de problemen kwam?
Het kopen van dezelfde sportbroekjes en per ongeluk hetzelfde jurkje die een beste vriendin van vroeger ook had.

Wie heb je voor het laatst gebeld?
Mijn moeder, zij is altijd de enige die wil bellen haha.

Welk boek heb je voor het laatst gelezen?
 Momenteel lees ik The Vampire Academy deel III. Ik heb het bijna uit, echt heerlijke boeken!

Waar zou je beter in willen zijn?
Waarin niet? :$ Ik kan hier ook geen duidelijk antwoord op geven, want ik heb een waslijst aan dingen waar ik beter in wil zijn. Maar het belangrijkste is denk ik mezelf zijn. 

Waar ben je het meest bang voor?
Uhh. Spinnen en bang om te vallen. Ik heb geen hoogtevrees, maar ik ben altijd bang om te vallen. Waar maakt niet uit: op hoogtes, op het ijs en ga zo maar door.

Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
Zeker weten!

Welk liedje neem je mee naar een onbewoond eiland?
Haha, grappige vraag. Alsof je een liedje in je zak kunt stoppen, maar dat zou dan ''Op een onbewoond eiland'' zijn. Kennen jullie dat nummer? Op een onbewoond eiland, staat er niemand voor je neus.. lala.

Ben je gelukkig?
Ja en nee, maar ik ben aan het werk om tevreden en gelukkig te zijn met wie ik ben.

Als je de hele dag één gerecht moest eten, wat zou dat dan zijn?
Oeh vreselijk. Dat zou ik niet kunnen! Ik heb een hekel aan iets waar ik teveel van eet. Ik moet echt afwisseling hebben. Fruit zou ik wel de hele dag kunnen eten, maar dan niet constant hetzelfde fruit.

Ik wil jullie vragen om deze vragen ook te beantwoorden, gewoon omdat het kan! :D

Hebben jullie de thee al ontdekt en wat vinden jullie van dit initiatief?
Je mag me natuurlijk altijd volgen als je dat leuk vindt: BloglovinInstagram, Tumblr && Facebook.

Reacties

Populaire berichten